Публікації

7 лютого 2023 року у світі відзначається День безпечного Інтернету

Зображення
  7 лютого 2023 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”. Це буде вже 20 День безпечного Інтернету. День безпечного Інтернету (SID/ДБІ) запровадили мережі Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпечного та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми й молоддю.  Центр кращого Інтернету  представляє Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні. Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду. “ День безпечного Інтернету надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом: як у закладі освіти, бібліотеці, громадській організації, так й в органах влади, бізнесових організаціях.  Щороку до Д

Семінар-практикум "Сучасні напрямки роботи з батьками у формуванні особистісної компетентності дитини"

Зображення
 Питання ефективної взаємодії між вихователем та батьками ніколи не втрачало своєї актуальності! Саме тому, 27.01.2023 року для професійної спільноти педагогів-дошкільників Чернівецької ТГ, було проведено семінар-практикум "Сучасні напрямки роботи з батьками у формуванні особистісної компетентності дитини" в гарному та затишному залі ЗДО №54 "Зернятко". В позитивному настрої та дружній атмосфері педагоги ознайомилися з сучасними формами та методами співпраці ЗДО та батьків. В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти особливу роль у вихованні та розвитку дитини відведено батькам та дитині: " Кожен з батьків дитини є відповідальним за її виховання, розвиток і навчання, за збереження її життя, зміцнення здоров'я, формування почуття людської гідності ".  Тож сьогодні сім'я є дієвим, генетичним, моделюючим, соціальним, комунікативним, культурним інститутом виховання, навчання і самореалізації особистості дитини. Психолог ЦПРПП Оксана Дмитрюк о

Парціальна програма "Творці майбутнього"

Зображення
  Граюча дитина. Що може бути більш природним та захоплюючим? Адже гра для дітей – це не просто розвага, а справжня життєва необхідність. Гра необхідна дитині для її повноцінного та гармонійного розвитку, придбання необхідних навичок – як побутових, так і навичок соціального спілкування. Високу оцінку грі давав Василь Сухомлинський. Він писав: «Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості». У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. До вашої уваги пропонуємо нову парціальну програму розвитку дитини від 2 до 6 років через гру «Творці майбутнього» у межах проєкту «Сприяння освіті» від команди The LEGO Fondation. Програму схвалено рішенням експертної комісії з дош

THE LEGO FOUNDATION" - ІГРОВІ ОНЛАЙН-ВЗАЄМОДІЇ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

Зображення
Ой, весела в нас зима, коли LEGO завітає! Дітлахи завжди з нетерпінням чекають на зиму, адже з нею в них пов’язані лише радісні сподівання, передчуття веселих свят, нескінченних зимових розваг і подарунків. Зимовий день може бути різним – морозним чи сонячним, сніжно-білим чи похмуро-сірим, святковим чи буденним. І це чудово! Формуйте у дітей вміння знаходити позитивні емоції та враження від будь-якої погоди, адже кожен день несе щось нове й цікаве. Проте, зимова пора не завжди дарує нам сніжок та морози. Помічати та досліджувати особливості зимових днів запрошуємо дорослих (педагогів, батьків та всіх охочих) разом з ігровими онлайн-взаємодіями від LEGO Foudation. Адже  Сніжинки як з картинки  запрошують пограти, бо вже  Зима у віконечку  зачекалась!  Сніговичок - бавовничок  забавляє малюків та спонукає скласти цікаву оповідку про його історію.  Зимові пригоди зайчика  розвеселять навіть засмучених малят! А  Веселинки під ялинкою  допоможуть створити казковий настрій та безліч подарун

Онлайн-консультація "Сучасні підходи навчання дошкільників грамоти. Вимоги Базового компонента дошкільної освіти"

Зображення
  Сучасний ритм життя, ріст науково-технічного прогресу, нові програми та технології навчання призводять до зростання вимог щодо підготовки дітей дошкільного віку до шкільного навчання . Саме тому для педагогів закладів дошкільної освіти Чернівецької ТГ було проведено 13.01.2023 р онлайн-консультацію «Сучасні підходи навчання дошкільників грамоти. Вимоги Базового компонента дошкільної освіти» Мовленнєва компетентність у площині оволодіння основами грамоти - це здатність дитини до фонематичного сприйняття, звукового аналізу елементів мови, готовність до письма, друкування й читання свого імені, простих слів (БКДО). Навчання читання та письма віднесено до варіативної частини Базового компонента дошкільної освіти і вимагають певного рівня інтелектуального і психічного розвитку дитини. Навчання елементів грамоти відбувається на основі розвитку усної мови дітей (звукова культура, словникова робота, формування граматично правильної мови, навчання, розповідання). Одночасно слід працювати

Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище

 Освітнє середовище – сукупність зовнішніх умов, факторів, впливів, способів навчання і виховання, необхідних для успішного функціонування освіти. Це один з головних чинників вдосконалення освітнього процесу. Іншими словами, це середовище для формування та розвитку особистості. Освітнє середовище має такі характеристики, як: цілісність, різносторонність, варіабельність, суб’єктивність, соціокультурна мобільність, координованість, емоційна насиченість. Середовище спрямоване на розвиток дитини у різних сферах дитячої життєдіяльності: Фізичній Пізнавально-інтелектуальній Соціально-моральній Комунікативно-мовленнєвій Художно-естетичній Предметно-практичній. Чинники розвитку середовища впливають на дорослих і дітей безпосередньо та опосередковано, ситуативно і систематично. Залежно від цих чинників виділяють основні види розвивального освітнього середовища: предметне, природне, інформаційне, соціальне, внутрішнє (простір власного Я особистості). Предметно розвивальне середовище в ДНЗ та йог

Забезпечення якості освітнього процесу у дитячих садках

Зображення
  Міністерство освіти і науки оприлюднило  Методичні рекомендації  з питань забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3. Рекомендації не лише докладно висвітлюють результати дослідження важливих аспектів ефективного функціонування дитячого садка, а й надають роз’яснення та практичні рекомендації щодо підвищення якості освітнього простору. Матеріали будуть корисними для фахівців усіх рівнів дошкільної галузі освіти та освітянської громади загалом, адже детально висвітлюють важливі аспекти ефективного функціонування ЗДО: простір і вмеблювання; повсякденні практики особистого догляду; мовлення та грамотність; види навчально-пізнавальної діяльності; взаємодія; структурування програми, які окреслюють та узагальнюють умови забезпечення рівного доступу до якісної дошкільної освіти всіх дітей раннього та дошкільного віку.  Переглянути