Публікації

«Онлайн-олімпіада для дошкільників як інструмент всебічного розвитку дитини»

  https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-olimpiada-dla-doskilnikiv-ak-instrument-vsebicnogo-rozvitku-ditini-389.html

Методичні рекомендації щодо впровадження Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»

Зображення
  Міністерством освіти і науки України та Державною установою «Український інститут розвитку освіти» розроблено Методичні рекомендації щодо впровадження Професійного стандарту « Вихователь закладу дошкільної освіти » (далі –  Професійний стандарт ). Основна мета  – надати практичні рекомендації педагогічним працівникам, керівникам (директорам) закладів дошкільної освіти, відділам/управлінням освітою, структурним підрозділам, центрам професійного розвитку педагогічних працівників, закладам вищої, фахової передвищої освіти, суб’єктам підвищення кваліфікації щодо використання та впровадження  Професійного стандарту . Документ розкриває структуру та зміст  Професійного стандарту , містить рекомендації щодо його використання цільовою аудиторією. Окрім того, у додатках розміщено перелік корисних ресурсів щодо формування та розвитку професійних компетентностей і нормативно-правову базу, що регулює професійну діяльність вихователя закладу дошкільної освіти. Супровідний лист  https://bit.ly/3PN

Аукціон ідей "Інтерактивні методи навчання як засіб формування мовлення дошкільників"

Зображення
  Нині заклади дошкільної освіти визначають одним з основних принципів постійну взаємодію дорослих і дітей. В зв'язку з цим виникає гостра необхідність оновлення змісту діяльності ЗДО на основі глибокого осмислення технології взаємодії учасників освітніх стосунків; освоєння нових технологій, методів, прийомів роботи з дітьми, які дозволять зробити освітній процес цікавим, різноманітним і ефективним. Саме тому, 15.12.2022 року на базі ЗДО №8 «ДивоСад» відбувся сертифікований захід для педагогів-дошкільників «Інтерактивні методи навчання як засіб формування мовлення дошкільників». Щоб мовленнєва взаємодія дітей була ефективною, педагог має створити умови для розвитку комунікативних навичок вихованців. Однією з таких умов є інтерактивне навчання дошкільників – активне використання в освітньому процесі інтерактивних методів навчання. Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учасників: рухливе, жваве, ене

Розроблені Типові програми підвищення кваліфікації щодо впровадження професійних стандартів Керівник (директор) та вихователь закладу дошкільної освіти

  https://uied.org.ua/rozrobleni-typovi-programy-pidvyshhennya-kvalifikacziyi-shhodo-vprovadzhennya-profesijnyh-standartiv-kerivnyk-dyrektor-ta-vyhovatel-zakladu-doshkilnoyi-osvity/

"Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи"

 Всеукраїнська науково-практична конференція "Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи"  за участю науковців Національна академія педагогічних наук України, спеціалістів МОНУ та ДУ "УІРО" у галузі дошкільної осіти. https://www.youtube.com/watch?v=8I1um7ts0LY&t=11s  

Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка

Зображення
  Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка Ми підготували добірку кейсів, які допоможуть вихователю-методисту поліпшити освітній процес у дитячому садку, а вихователям — упровадити нові ідеї в роботу. А також пропонуємо алгоритм, за яким ви зможете скласти практичний кейс на будь-яку тему для роботи з дітьми НАТАЛІЯ САВІНОВА   , шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта Статті до теми: Стіни, стеля та підлога, що говорять: упроваджуємо технологію Казкові ігри у Фіолетовому лісі за технологією В’ячеслава Воскобовича Новий професійний стандарт вимагає від вихователів вибудовувати роботу з дітьми на засадах компетентнісного підходу. Зокрема, педагоги мають формувати в дітей уміння використовувати набуті знання в повсякденному житті. Один з методів, який допоможе їм це зробити, — кейс-метод. За допомогою нього вихователі зможуть моделювати ситуації, в яких кожна дитина матиме змогу виявити свої здібності, емоції та інтереси. Для того щоб ознайомити вихователів з кейс-

Розвиток громадянської компетентності дошкільнят: практичні інструменти

  https://eu.docs.wps.com/l/sAI5xuPWX5MOPAYr9pK-upxQ