Сучасний підхід до навчання дітей грамоти
Одним з важливих напрямів роботи вихователя ДНЗ є навчання дітей грамоти. Актуальність цієї роботи визначається введенням обов’язкової дошкільної освіти з п’яти років, вимогами наступності та перспективності в роботі двох ланок освіти – дошкільної та початкової та сучасними вимогами до мовленнєвого розвитку дітей, оволодіння ними рідною мовою як засобом спілкування. Питання навчання дітей дошкільного віку грамоти залишається багато в чому дискусійним. Серед обговорюваних тем найчастіше є питання доцільності цілеспрямованого ознайомлення дитини з літерами, а також навчання її читати й писати. Нерідко погляди педагогів відносно цих питань є діаметрально протилежними: від цілковитого схвалення до повного заперечення. Науковці визнають надзвичайну складність процесу засвоєння грамоти, наявність у ньому кількох взаємопов’язаних етапів, більшість з яких припадає на початкову школу. Однак частину умінь, традиційно віднесених до навчання грамоти, необхідно розпочинати формувати в дітей ще на