Казкотерапія як засіб формування інклюзивної культури дошкільників

 Одним із основних питань дошкільної педагогіки і психології є пошук нових форм і методів розвитку й виховання дітей. Казка знаходить застосування в різних областях роботи з дітьми. Інклюзивна освіта – це визнання цінності всіх дітей і їхньої здатності до навчання, це гнучка система, де враховуються потреби кожної дитини. Інклюзивна освіта включає три аспекти: розробку інклюзивної політики; розвиток інклюзивної практики; створення інклюзивної культури.

Інклюзивну культуру можна розуміти як такий рівень розвитку суспільства, який виражається в терплячому, гуманному, безпечному ставленні людей один до одного, де розділяються ідеї спіробітництва, стимулюється розвиток всіх учасників освітнього процесу, де цінність кожного є результатом спільних досягнень. Інклюзивна культура — найважливіша складова інклюзивної освіти. Її несформованість негативно впливає на весь освітній процес і не дає високих результатів.

Вебінар "Казкотерапія як звсіб формування інклюзивної культури дошкільників" відбудеться 14 липня 2023 р. о 18.00

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Добірка матеріалів "Безпечний освітній простір в ЗДО"

Рубрика «Сучасне дошкілля під крилами захисту»

Рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану