Публікації

Пес Патрон розповідає про правила мінної безпеки: новий український мультсеріал для дітей

Зображення
  Мультсеріал “Пес Патрон” уже доступний для перегляду. Він орієнтований, зокрема, на те, щоб пояснити дітям правила мінної безпеки.  Першу серію “Зруйнований міст” можна  переглянути на YouTube . Авторка ідеї та сценаристка –  Саша Рубан , режисерка анімації –  Анастасія Фалілеєва . У мультфільмі використано відому пісню про пса Патрона. У першій серії на прикладі своїх робочих буднів Патрон розповідає коту Тому, а разом з ним і глядачам, як правильно діяти у разі виявлення вибухонебезпечного предмета. Глядачі також можуть обрати перегляд із англійськими або польськими субтитрами.

"НУМО" платформа розвитку дошкільнят. Розділ "ЩоЩе для батьків"

  У цьому розділі батьки та опікуни дошкільнят знайдуть: інтерактивний тест , що дасть змогу відчути себе на місці вихователя і зрозуміти, чи правильно ви поводитесь у типових ситуаціях взаємодії з малечею; інтерактивний тест  про те, якими критеріями слід керуватися під час вибору садочка; пізнавальну брошуру  про якісний дошкільний розвиток від дитячих психологів. https://numo.mon.gov.ua/shchoshche-dlya-batkiv

Інтерактивний онлайн-урок з мінної безпеки для дітей.

https://uied.org.ua/urok-z-minnoyi-bezpeky-dlya-molodshyh-shkolyariv/   Інтерактивний онлайн-урок з мінної безпеки для дітей із цікавими завданнями за участі пса Патрона, Дмитра Монатіка та рятувальника  Державної служби України з надзвичайних ситуацій  (ДСНС). ​На уроці легко на зрозуміло пояснюється, як відрізняти вибухонебезпечні предмети, де вони можуть приховуватись, які знаки попереджають​ ​про них​ та як​их ​​правил безпечної поведінки потрібно​ дотримуватись, якщо ​ви ​побачили міну чи боєприпас. Урок насичений цікавими завданнями, мультиками і відео та триває всього 15-хв. Дитина точно не засумує, а найголовніше – запам’ятає усі правила безпечної поведінки! Онлайн-урок розроблений ЮНІСЕФ спільно з ДСНС за підтримки Міністерства освіти і науки України із залученням провідних фахівців в цій темі.

Олімпіада для дошкільнят "Всезнайлики"

Зображення
  https://vseosvita.ua/olympiad/s25

«Онлайн-олімпіада для дошкільників як інструмент всебічного розвитку дитини»

  https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-olimpiada-dla-doskilnikiv-ak-instrument-vsebicnogo-rozvitku-ditini-389.html

Методичні рекомендації щодо впровадження Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»

Зображення
  Міністерством освіти і науки України та Державною установою «Український інститут розвитку освіти» розроблено Методичні рекомендації щодо впровадження Професійного стандарту « Вихователь закладу дошкільної освіти » (далі –  Професійний стандарт ). Основна мета  – надати практичні рекомендації педагогічним працівникам, керівникам (директорам) закладів дошкільної освіти, відділам/управлінням освітою, структурним підрозділам, центрам професійного розвитку педагогічних працівників, закладам вищої, фахової передвищої освіти, суб’єктам підвищення кваліфікації щодо використання та впровадження  Професійного стандарту . Документ розкриває структуру та зміст  Професійного стандарту , містить рекомендації щодо його використання цільовою аудиторією. Окрім того, у додатках розміщено перелік корисних ресурсів щодо формування та розвитку професійних компетентностей і нормативно-правову базу, що регулює професійну діяльність вихователя закладу дошкільної освіти. Супровідний лист  https://bit.ly/3PN

Аукціон ідей "Інтерактивні методи навчання як засіб формування мовлення дошкільників"

Зображення
  Нині заклади дошкільної освіти визначають одним з основних принципів постійну взаємодію дорослих і дітей. В зв'язку з цим виникає гостра необхідність оновлення змісту діяльності ЗДО на основі глибокого осмислення технології взаємодії учасників освітніх стосунків; освоєння нових технологій, методів, прийомів роботи з дітьми, які дозволять зробити освітній процес цікавим, різноманітним і ефективним. Саме тому, 15.12.2022 року на базі ЗДО №8 «ДивоСад» відбувся сертифікований захід для педагогів-дошкільників «Інтерактивні методи навчання як засіб формування мовлення дошкільників». Щоб мовленнєва взаємодія дітей була ефективною, педагог має створити умови для розвитку комунікативних навичок вихованців. Однією з таких умов є інтерактивне навчання дошкільників – активне використання в освітньому процесі інтерактивних методів навчання. Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учасників: рухливе, жваве, ене