Публікації

Розвиток громадянської компетентності дошкільнят: практичні інструменти

  https://eu.docs.wps.com/l/sAI5xuPWX5MOPAYr9pK-upxQ

"НУМО" платформа розвитку дошкільнят. Розділ "ЩоЩе для вихователів"

  Цей розділ присвячений тому, як вихователю забезпечити якісний дошкільний розвиток у садочку. Тут ви знайдете: інтерактивний тест , завдяки якому ви дізнаєтеся, що у своїй роботі ви вже робите круто, а на які моменти треба звернути увагу; класифіковану бібліотеку   корисних матеріалів, що включає вебінари, брошури, посилання та поради від дитячих психологів та міжнародних організацій; ECERS. https://numo.mon.gov.ua/shchoshche-dlya-vihovateliv

З Днем Дошкілля!

Зображення
  У ці вересневі дні ми традиційно відзначаємо Всеукраїнський день дошкілля. Попри нелегкі часи та активні бойові дії на території нашої держави, історія Незалежної України твориться та пишеться не лише мужніми захисниками на передовій, а й простими людьми – освітянами, які наразі тримають свій фронт. Адже педагоги дошкілля – це тил нашої країни та її майбутнього. Саме сьогодні педагоги – дошкільники формують життєствердний світогляд та духовність  майбутнього покоління патріотів нашої держави. Професія вихователя особлива, дивовижна та захоплююча. Від мудрості вихователя, його терпіння, уваги, ніжності та турботи залежить доля кожної дитини. Вихователь – помічник, наставник, партнер вихованця у дивовижній подорожі просторами дитинства. Шановні вихователі! Вітаю вас з вашим професійним святом! Бажаю вам нескінченного терпіння, адже саме ви – це перші люди після батьків, з ким діти проводять так багато часу. Саме ви робите величезний внесок в їхнє виховання. Дякую вам за це! Бажаю, щоб

Всеукраїнський День дошкілля «Сучасне дошкілля під крилами захисту»

Зображення
                                                                                                                                                                                                                Є на світі добрі люди                     І як ангели вони.                    Все життя своє з  любов’ю                                                    Завжди поряд із дітьми. Ось і прийшла осінь. Різнобарвна та кольорова, багата на різноманітні події та свята. Одне з них – Всеукраїнський День дошкілля. Керівник закладу, вихователь – методист, музичний керівник, вихователь, інструктор з фізкультури, вчитель-логопед, помічник вихователя, кухар, медична сестра, практичний психолог та інші працівники закладів дошкільної освіти – це ті люди, які щодня зустрічають малюків, дарують їм щирі посмішки, годують смачними обідами, знайомлять зі Всесвітом, його красою та філософією, мудрістю та законами життя. Цього року професійне свято усіх працівників освітньої галузі особливе, обпалене

Перелік сайтів, матеріалів які будуть корисними для вихователів, батьків, дітей і для інших учасників освітнього процесу

  https://docs.google.com/presentation/d/1Yi9GjJv25W8JZDiAhQfMaFcHJ_dFz1TI/edit#slide=id.p1

"Моя країна - Україна". Презентація парціальної програми з національно-патріотичного виховання

Зображення
  https://www.youtube.com/watch?v=HaxYhqgV6Qg&t=59s

ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ НЕ ЛЯКАТИСЬ СИРЕН: ПОРАДИ ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ

Зображення
  Експерти Міністерства охорони здоров’я разом з дитячою та сімейною психологинею Світланою Ройз підготували поради, як допомогти дітям не боятися сповіщень про повітряну тривогу та поводитися у ситуаціях, коли чутно вибухи. Дорослим рекомендується діяти за таким алгоритмом: Пояснити дитині, що відбувається , щоб нормалізувати її стан. Можна побудувати розмову таким чином: «Я бачу, що ти боїшся. Так, це ж дуже гучний і неприємний звук, який насправді лякає. Але коли ми чуємо сирену – це значить, що наші ЗСУ зафіксували загрозу і зараз її знешкоджують. Цей звук сповіщає, що про нашу безпеку дбають. І нам потрібно подбати про себе, тому ми йдемо в безпечне місце». Підтримати малечу: «Я з тобою – і буду з тобою весь час». Рекомендовано запропонувати дію, запитати: «Хочеш, я візьму тебе на руки/обійму, а ти візьмеш свою іграшку?» Важливо, щоб дитина не почувалася безпорадною, натомість мала відчуття, що може вплинути на ситуацію: тримати іграшку, піклуватись про тварину, взяти воду, рахува