Публікації

ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ НЕ ЛЯКАТИСЬ СИРЕН: ПОРАДИ ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ

Зображення
  Експерти Міністерства охорони здоров’я разом з дитячою та сімейною психологинею Світланою Ройз підготували поради, як допомогти дітям не боятися сповіщень про повітряну тривогу та поводитися у ситуаціях, коли чутно вибухи. Дорослим рекомендується діяти за таким алгоритмом: Пояснити дитині, що відбувається , щоб нормалізувати її стан. Можна побудувати розмову таким чином: «Я бачу, що ти боїшся. Так, це ж дуже гучний і неприємний звук, який насправді лякає. Але коли ми чуємо сирену – це значить, що наші ЗСУ зафіксували загрозу і зараз її знешкоджують. Цей звук сповіщає, що про нашу безпеку дбають. І нам потрібно подбати про себе, тому ми йдемо в безпечне місце». Підтримати малечу: «Я з тобою – і буду з тобою весь час». Рекомендовано запропонувати дію, запитати: «Хочеш, я візьму тебе на руки/обійму, а ти візьмеш свою іграшку?» Важливо, щоб дитина не почувалася безпорадною, натомість мала відчуття, що може вплинути на ситуацію: тримати іграшку, піклуватись про тварину, взяти воду, рахува

Розроблено “Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році “

Зображення
  Міністерством освіти і науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти  розроблено   «Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»   ( Лист МОН №1/8504-22 від 27.07.2022 р. «Про окремі питання діяльності  закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році» ). Методичні рекомендації розроблені з урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану. В рекомендаціях розглянуті питання щодо створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти (далі – ЗДО) залишаються пріоритетними і в 2022/2023 навчальному році. Особлива увага в рекомендаціях відведена роботі з батьками й налагодженню тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу та формуванню соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Документ містить інформацію про організацію освітнього процес

Які нетрадиційні техніки малювання використовувати в роботі з дітьми

 Журнал "Вихователь-методист дошкільного закладу" №7 липень 2022 року   https://emetodyst.mcfr.ua/978659

Комп’ютерна грамота для малят. Презентація парціальної програми для дошкільнят

  https://www.youtube.com/watch?v=cHqJKyii0s0

Всеукраїнський онлайн-марафон "Реалізація змісту Державного стандарту з дошкільної освіти в парціальних програмах" Зустріч 1

  Презентація парціальної програми для ЗДО "Лідер живе в кожному" https://www.youtube.com/watch?v=WqegJx0wuoA

Всеукраїнський онлайн-марафон "Фізичний розвиток дітей, презентація трьох програм для дошкільної освіти" М.М.Єфименко

https://www.youtube.com/watch?v=wkeod7MaDKw 1. «Казкова фізкультура» - фізичний розвиток дітей. 2. «Горизонтальний пластичний балет» - корекція фізичного розвитку дітей, естетико-оздоровчій напрям. 3. «Аква-театр» - адаптація до водного середовища, навчання плавання.

Методичні рекомендації організації роботи ЗДО у літній період

  Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом розвитку освіти та Асоціацією працівників дошкільної освіти України розроблено   «Методичні рекомендації організації роботи закладів дошкільної освіти у літній період» . Косенчук О. Г., Новосад В.Є., Лесіна Т. М., Гура О.М. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період. К.: Державна установа «Український інститут розвитку освіти», 2022. —16 с., затверджено  листом МОН №1/6894-22 від 22.06.2022 р. «Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період» . Документ містить інформацію про організацію освітнього процесу в закладах дошкільної освіти  у літній період в умовах воєнного стану та  надає роз’яснення та практичні рекомендації, а саме: загальні відомості; нормативні документи; планування освітнього процесу; організацію безпеки життєдіяльності; організацію освітнього процесу в разі епідемічної небезпеки; органі